faceți clic pentru a activa zoom-ul
Se încarcă...
Nu am găsit niciun rezultat
deschide harta
Vedere Foaie de parcurs Satelit Hybrid Teren Locatia mea Ecran complet Anterior Următorul
Cautare Avansata
Rezultatele căutării dvs.

Administrare locativa

– administrarea documentelor proprietatii (fotocopii), administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute;
– asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
– colectarea chiriilor, gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare transferuri banesti in tara si in strainatate;
– verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
– asigurarea proprietatii si urmarirea incasarii despagubirilor;
– reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, administratii de bloc etc.);
– reprezentare fiscala;
– obtinerea de aprobari, modificari contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirieri catre persoane juridice;
– administrarea lucrarilor de renovare si amenajare stabilite de proprietar;
– prezenta in teren – vizitarea regulata a proprietatii;
– urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a proprietatii;
– sprijin la inchirierea sau vanzarea proprietatii;
– redactarea, modificarea, prelungirea sau rezilierea contractelor de inchiriere;
– incheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietatii;
– inspectarea proprietatii si a starii acesteia la terminarea contractului de inchiriere;
servicii suplimentare (curatenie, menaj, reparatii: electrice, sanitare, zugraveli etc).

Comparați înregistrările